Vállalati tréning

Ezekkel a tréningekkel vállalatok valós problémáira kínálunk megoldásokat. Felmérjük a hozzánk forduló cégek céljait, a résztvevők körét és természetesen előre konzultálunk a döntéshozókkal, terveikkel kapcsolatban. Ehhez alakítjuk a tréninget, testre szabottan, kizárólag az adott cégnek.

Amennyiben szeretné vezetőit továbbképezni, vállalatuknál az alábbi témákkal kapcsolatban rövid határidőn belül vállaljuk a tréning szervezését. Igény szerint a vállalat telephelyén vagy általunk biztosított helyszínen is megvalósulhat a tréning.

 

ONLINE MARKETING TRÉNINGEK tematikái 

 

Google Adwords átfogó hirdetési képzés

  • A kattintás alapú Google AdWords hirdetések működése
  • A minőségi mutató szerepe
  • Hogyan gondolkodik a keresést végző személy
  • Minőségi kulcsszólista generálása
  • Hirdetések szerkesztésének elsajátítása
  • Pénz helyett tudást fektess a kampányodba
  • Statisztikák értelmezése
  • Adwords kampány display hálózaton
  • Alapbeállítások és kampánylétrehozások
  • Hirdetéscsoport létrehozási stratégiák
  • Kulcsszavak optimalizálása
  • A hirdetésbővítmények hatékonyságának ellenőrzése és helyes használata
  • Hirdetésoptimalizálás – eszköz, hely, hirdetésütemezés helyes ellenőrzése és módosítása
  • Egyedi display hirdetési technikák
  • Konverziójavító alkalmazások
  • Kampány- és hirdetéselemzések a gyakorlatban

 

Online Marketing átfogó képzés az alapoktól

  • Az online marketing jelentősége. Miért legyünk jelen az interneten?
  • Az online marketing felépítése és integrálása a marketingstratégiába. Célok, célcsoportok meghatározása.
  • Tudatos stratégiák. Bizalomépítés online
  • Leggyakrabban használt hatékony online marketing eszközök bemutatása
  • A weboldal szerepe és helyes felépítése, a landing oldalak célja
  • A blog
  • Hogyan használjuk üzleti célra a Facebook-ot?
  • E-mail marketing stratégiák és a hírlevélírás titkai
  • A Google és a benne rejlő üzleti lehetőség
  • Mi az a SEO? A keresőoptimalizálás alapvető feltételei
  • Az első találatok között a Google-ben: Google Adwords.
  • Google Analytics – Hányan nézik a weboldalamat? Mit csinálnak a látogatók?
  • Hasznos és ingyenes Google eszközök, az online marketing nélkülözhetetlen elemei
  • Hogyan lesz az online érdeklődőből offline ügyfelem?
  • Keresztmarketing, partnerkapcsolatok az online marketingben
  • Weboldalelemzések és személyes konzultáció

 

Facebook menedzsment és hirdetések

  • Online marketing lehetőségek áttekintő
  • Közösségi média trendek
  • Közösségi marketing stratégiák
  • Milyen üzleti eredményt várhatunk el a Facebooktól?
  • Facebook eszközök
  • Tippek Facebook oldalakhoz, csoportokhoz
  • Milyen a jó Facebook kommunikáció?
  • Hogyan hirdessünk eredményesen a Facebookon?
  • Kampányok a Facebookon
  • Példák és esettanulmányok

 

E-mail marketing haladóknak

  • email marketing alapszabályai, eszközei
  • Hogyan különböztessük meg magunkat a Spam-küldőktől?
  • személyes adatok szabályos kezelése
  • Hogyan érjem el, hogy kinyissák a levelem?
  • Miért hasznos a perszonalizálás?
  • Hogyan ellenőrizhetjük az e-mail címeket?

 

CRM rendszer

  • Miért van szükség a CRM rendszerre?
  • Hogyan könnyíti meg az ügyfelekkel és az alvállalkozókkal való kapcsolattartást a rendszer használata?
  • Milyen területeken használható?
  • Hogyan takaríthatunk meg időt a CRM rendszer segítségével napi munkafeladataink végzésekor?

 

Weboldalak, Webfejlesztés, SEO

  • Mit tehet a SEO (keresésoptimalizálás) ma a honlapomért?
  • Az internet valós működése és törvényszerűségei: Eszközök és böngészők, operációs rendszerek, internet-hozzáférés sajátosságai.
  • A keresőmotorok működése: robotok, kontroll eszközök, linkek, statisztikai korrekciók a találatokban.
  • Milyen honlapot készítsünk?
  • Honlap típusok, jellegzetes funkciók, tartalom közlés formái, fenntartáshoz szükséges emberi és technikai erőforrások.
  • A tartalomhoz kapcsolódó kritériumok (szöveg, struktúra, képek, multimédia elemek)
  • Hogyan népszerűsítsük oldalunkat és milyen eszközök lesznek hatékonyak?
  • Népszerűséget befolyásoló külső eszközök és médiumok: (Nyomtatott marketing eszközök, hírlevél és SPAM, Fizetett elektronikus hirdetések, Közösségi marketing)
  • A különböző eszközök haszna a honlap látogatottságának és konverziós képességének tükrében.
  • Honnan tudom, hogy milyen most a weblapom és mit kell tennem?
  • Ellenőrző eszközök, automatizált rendszerek, elemzési technikák.
  • Megoldások az időtakarékos és folyamatos nyomon követéshez, konkurencia figyeléséhez, a technológiai elvárások követéséhez.

 

Online marketing jog

  • az internetre feltett képek, szövegek, grafikák szerzői jogi védelme
  • adatvédelmi követelmények,
  • milyen trendek, szabályozási irányok várhatóak az internetjog világában?

 

Webáruház készítés

  • Mennyi munkával és pénzzel jár egy webáruház működtetése hosszú távon?
  • Mik a trendek jelenleg hazánkban, mi várható a következő években?
  • Mit lehet és mit nem lehet eladni egy webáruház segítségével?
  • Milyen fizetési és szállítási módok működnek ma Magyarországon?
  • Milyen jogi kötelezettségeknek kell megfelelni?
  • Mennyibe kerül egy webáruház, és miért vannak akkora különbségek árban?
  • Mitől fog a webáruház ténylegesen „működni”, azaz pénzt termelni?
  • Hogyan induljunk el ezzel az egésszel, hol kezdjünk neki?
  • Design, használhatóság, tartalom és kapcsolatuk a konverzióban

 

 

VEZETŐI TRÉNINGEK tematikái

Bizalomépítés

  • A résztvevők megtanulják a bizalom villámgyors kiépítését az ügyfelekkel, ezáltal az értékesítési volumen gyors ütemben nőni kezd
  • Megtanulják, hogyan érjék el az IGEN választ percek alatt
  • Különleges mondatokat tanulnak, amelyek jelentősen növelik az eladást
  • Teljesen másként fogják kezelni a hölgy és férfi ügyfeleket, ezáltal megnövelik az üzletkötések számát
  • Percek alatt fel tudják építeni saját és céges hitelességüket
  • Konzerv kérdéseket tanulnak, amelyekkel azonnal irányíthatóak az ügyfelek
  • Megtanulják a tárgyaló partner tudatalattijának irányítását

 

Vezetéstechnika

  • Csoportdinamikai alapok, bizalomépítés, jelenlét, fókuszált aktív figyelem, vezetői önismeret alapok, páros és csoportos gyakorlatok
  • együttműködés, paradigmák prekoncepciók, döntés (gyakorlati feladat)
  • Coaching alapok, (GROW modell)
  • Vezetői kommunikáció, döntéshozatal, csapatmunka (gyakorlat)
  • Mitől lesz valaki jó vezető? Coaching személetű vezetés alapjai
  • Aki kérdez az irányít – Kérdezéstechnikai alapok

 

Szervezetfejlesztés

  • a részvevők kitűzhetik magának a következő 5-12 hónapban bejárandó utat, a szervezetfejlesztés, kisvállalati kontrolling és munkakultúra javítás területein.
  • másutt már bevált, helyes elveket, rutinokat tanulnak meg és nem maguknak kell kikínlódniuk azokat
  • rádöbbennek, mennyi még rendesen el nem végzett feladat van a cégükben
  • határozottá válik, hogy mi az elvárás az egyes posztokon
  • a szervezeti felépítés legnagyobb hibái kijavításra kerülnek
  • a közös tervezési munka során javul a csapatban dolgozási képességük

Tárgyalás technika:

Minden egyes nap tárgyalunk valakivel, hol sikeresen, hol kevésbé. Minden tárgyalás legfontosabb része, hogy a saját érdekeinknek megfelelően szolgáljuk, és a tárgyalásokból lehetőségeket, leendő ügyfeleket szerezzünk.

Ahhoz, hogy ez sikeres legyen, meg kell tanulnunk a tárgyalás fő pontjait.

  • Különbségek felfedezései
  • Gyakorlati példákon keresztüli tanulás
  • Magabiztos kiállás, beszédtechnika
  • Meggyőzéstechnikák
  • Csapatmunka
  • Tárgyalás felkészülési stratégiák

 

Prezentációs tréning

Ahhoz, hogy egy tárgyalás sikeres legyen, szükséges egy megfelelő prezentációt készíteni, hogy a mondandónkat megfelelő grafikával is tudjuk illusztrálni. Ám egy prezentációnál sok összetevőre kell figyelni, legyen megfelelő a kép/szöveg arány, színvilág, témának megfelelő háttér, egyszerű legyen, de mégis figyelemfelkeltő.

A tréning részei:

  • vi/prezi továbbképzés
  • asszertív kommunikáció
  • Testtartás, gesztusok
  • Felkészülési tanácsadás
  • Vizuális eszközök, grafikai ábrázolás
  • prezentáció strukturalizálás

 

Konfliktuskezelés

Konfliktushelyzetek minden vállalatnál kialakulnak, legyen az korosztálybeli kérdés, más elképzelések, gondolatmenetek. Ahhoz, hogy ezeknek a számát és idejét lecsökkentsék fontos tudni, hogy milyen kommunikációval lehet ezt csillapítani.

  • Csoportmegbeszélés
  • Megoldáskeresés
  • nyerő-nyerő megközelítés
  • viselkedéstípus elemzés
  • Stresszkezelés

Kommunikációs tréning

  • Média kommunikáció
  • Asszertív (problémamegoldó) kommunikáció
  • Hatásos kommunikáció – vezetés hatalom nélkül
  • Interjú technikák
  • Non verbális kommunikáció
  • Csapatépítés

 

Időgazdálkodási tréning

Ahhoz, hogy minden tender megfelelő időben kikerüljön, fontos az időbeosztásra odafigyelni, aminek feladata nem elhanyagolgató kis apróság. Rengeteg megbízás ezen tud elcsúszni.

–          rendszerezés

–          Koordinálás

–          Tervezés

Értékesítési tréning

Az értékesítés egy nehéz műfaj az üzleti szakmában. Meggyőzni a vevőt, hogy mi vagyunk a legideálisabb jelölt. Az értékesítő telefonbeszélgetések, legyen az hideg vagy meleg hívás számos buktatóval járhat, de ezek mind tanulhatóak.

–          Potenciális ügyfelek megtalálása, kapcsolattartás

–          Konkurencia, árharc kezelés

–          Asszertív kommunikáció

–          Meggyőzés művészete

–          Prioritás kezelése

–          ütemezés

–          Professzionális értékesítés

 

Key Account Menedzsment

–          A kiemelt ügyfelekkel való kommunikáció, kapcsolattartás

–          Magas szintű kapcsolat kialakítása, építése

–          Szereplők szerepének és funkciójának azonosítása, kezelése

–          Problémák megoldása

–          „Beszerzési ösztönzés” kialakítása

 

Ügyfélszolgálati tréning:

–          Kommunikáció hatékonyságának kezelése

–          Saját álláspont meggyőző tálalása

–          Asszertív kommunikáció

–          Konfliktuskezelés

–          reklamációk kezelése

 

Projekt Menedzsment

Egy projekt megálmodása, kezelése, végigfuttatása rengeteg lépésből áll. Ahhoz, hogy minden a lehető legjobban alakuljon fontos, hogy minden egyes részt kontrollálni kell, ennek praktikáit mutatja meg a tréning.

–          Projekt megértése

–          Gazdasági vizsgálata

–          ütemterv

–          controlling

–           projekt értékelése

Interkulturális kommunikáció

A tréning során az eltérő kultúrák képviselőinek kommunikációját mutatjuk be. Különböző kultúráknál olyan verbális és non-verbális jelek lehetnek, ami miatt tárgyalások csúszhatnak el.

–          Verbális és non-verbális kommunikáció

–          Kulturális tárgyalástechnikák

 

Vezetői tréning

Motivációs:

–          Dolgozók motiválása

–          Motiváció és meggyőzés művészete

–          Honorárium szabályozása

–          Teljesítménymérés

–          Konfliktuskezelés gyors megoldása

 

Jelentkezem