Facebook menedzsment, Google Adwords és Szervezetfejlesztés tréning a Velencei-tó partján

Velence Resort & Spa****superior, Velence

FACEBOOK MENEDZSMENT, google adwords és Szervezetfejlesztés tréning


Jelentkezek

2 napos képzéseinkre elsősorban a KKV szektor közép- és felsővezetőit várjuk!

 

A képzés ára 1 ágyas szoba foglalása esetén: 109.990 Ft + 27% Áfa
A képzés ára 2 ágyas szoba foglalása esetén: 99.990 Ft/ Fő + 27% Áfa

1. KÉPZÉSI NAP TÉMÁi:

  • GOOGLE ADWORDS
  • FACEBOOK MENEDZSMENT ÉS HIRDETÉSEK

 

Tanuld meg képzésünk segítségével a Google AdWords kampány elkészítését!

Jelentkezek

A Google Adwords tréningünk azoknak szól, akik eddig nem ismerték vagy nem használták a Google Adwords hirdetési rendszerét. Szeretnél profi módon, kontrollálható és tervezhető költségekkel új látogatókat – és közvetve – ügyfeleket szerezni az internetről? Szeretnéd, ha a weboldalad megjelenne a Google keresőben vagy olyan weboldalakon, ahol más módon nem lenne lehetőséged megjelenni?

A tréningen átvesszük a hiányzó alapokat és megismerheted azokat a speciális beállítási lehetőségeket, melyek jobbá teheted hirdetéseidet a konkurenciája megjelenéseinél!

A Google Adwords képzésünkön megtudhatod:

  • A kattintás alapú Google AdWords hirdetések működése
  • A minőségi mutató szerepe
  • Hogyan gondolkodik a keresést végző személy
  • Minőségi kulcsszólista generálása
  • Hirdetések szerkesztésének elsajátítása
  • Pénz helyett tudást fektess a kampányodba
  • Statisztikák értelmezése
  • Adwords kampány display hálózaton

A képzésen szó lesz még az alábbiakról is:

  • Alapbeállítások és kampánylétrehozások
  • Speciális ajánlattételi lehetőségek
  • Hirdetéscsoport létrehozási stratégiák
  • Kulcsszavak optimalizálása
  • A minőségi mutató jelentősége és növelése
  • CPC csökkentési technikák
  • S-M-O (Stratégia- Megvalósítás- Optimalizálás) kulcsfontosságú pillérei
  • A hirdetésbővítmények hatékonyságának ellenőrzése és helyes használata
  • Hirdetésoptimalizálás – eszköz, hely, hirdetésütemezés helyes ellenőrzése és módosítása
  • Egyedi display hirdetési technikák
  • Konverziójavító alkalmazások
  • A hibakeresés lépései, relevanciavizsgálat
  • Az érkező oldal jelentősége és helyes kivitelezése
  • Speciális AdWords megjelenések
  • Kampány- és hirdetéselemzések a gyakorlatban

 

Linda weboldala: http://marketingkezdoknek.hu
Jelentkezek

Ismerd meg Google AdWords képzésünk előadóját,
Szaladják Lindát:

Szaladják Linda

Szaladják Linda

Online Marketing szakértő

Google AdWords hirdetési specialista

Linda az elmúlt években több ezer embernek tartott már előadást és képzést az online marketingről. Érthetően, gyakorlati példákkal adja át tudását, mindig a képzésen résztvevők tudásszintjéhez mérten.
Linda számos cég online stratégiáját építette már fel és tette sikeressé, tudását a Google is elismeri AdWords minősítésével.
Képzésein mindenkivel igyekszik egyénileg is foglalkozni és a későbbiek során is ingyenes online konzultációt biztosít a tanultakkal kapcsolatban.
Tréningjei kifejezetten kedveltek a kezdő szintről induló vállalkozók, tanulni vágyók körében, Linda büszke rá, hogy oktatásait folyamatosan 100%-os elégedettséggel igazolják vissza a hallgatók.

Legjobb-előadó
Tanulj-Online-Marketinget
Adword-minősítés

 

FACEBOOK MENEDZSMENT ÉS HIRDETÉSEK

Képzésünk során nem az alapokat tanítjuk, hanem a fő hangsúly nálunk a módszertanon, a gondolkodásmódon és a stratégián van!
Facebook képzésünk mellé rakjuk azokat az online marketing eszközöket is (weboldal, hírlevél, csali stb.), amiket használ. Biztos benne, hogy jól alkalmazza? A Facebook menedzsment akkor működik igazán jól, ha nem csak úgy írogat oda, hanem az egész egy nagy komplex rendszer része. Önnek átfogóan kell látni ezt az egész rendszert, ahhoz hogy megfelelő legyen a kommunikáció a meglévő és a jövőbeli ügyfeleivel.

 

“A sikeres cég titka, a felkészült vezetőben rejlik!”

 

Amit megtanítunk képzésünk során:

  • A cég Facebook oldalával kapcsolatos célok kitűzése
  • A “Like” használata az üzleti szektorban
  • Napi, heti, havi feladatok/folyamatok megtervezése
  • Kampánytervezés és megvalósítás folyamatainak elsajátítása
  • Eredmények mérése (konverziómérés)
  • Megtanítjuk, mit kell tennie a következő hónapokban a Facebookon a siker eléréséhez
  • Megtanulja, hogyan kommunikálhat új és meglévő ügyfeleivel

 

Az előadás tematikája

  • Online marketing lehetőségek áttekintő
  • Közösségi média trendek
  • Közösségi marketing stratégiák
  • Milyen üzleti eredményt várhatunk el a Facebooktól?
  • Facebook eszközök
  • Tippek Facebook oldalakhoz
  • Tippek Facebook csoportokhoz
  • Milyen a jó Facebook kommunikáció?
  • Hogyan hirdessünk eredményesen a Facebookon?
  • Kampányok a Facebookon
  • Példák és esettanulmányok

Jelentkezek

Képzésünk előadója:

Lévai-Richárd

Lévai Richárd

Facebook specialista

 

  • Facebooktippek.hu közösségi marketing blog írója
  • E-könyv: Hol a pénz? 22 üzleti modell a közösségi médiában, 2013

Előadások (a teljesség igénye nélkül):

  • Helyi rádiók konferenciája, 2010
  • Google, Neten a cégem konferencia, 2011
  • SuperSocial konferencia, 2012
  • Kék Gazdaság konferencia, Marosvásárhely, 2013
  • SmartCommerce konferencia 2013
  • Turisztikai márkaépítés, 2013
  • Marketing fesztivál 2014
  • Közösségi konditerem – közösségi marketing tréningsorozat 2011 óta rendszeresen

 

2. KÉPZÉSI NAP TÉMÁJA: szervezetfejlesztés műhelygyakorlat

Kiknek ajánljuk a tréninget?

  • azoknak a kis- és közepes méretű cégeknek, akik fejlődni szeretnének, új piacokat akarnak meghódítani, versenyképességüket, hatékonyságukat, termelékenységüket szeretnék javítani.

A tréning során:

  • a részvevők kitűzhetik magának a következő 5-12 hónapban bejárandó utat, a szervezetfejlesztés, kisvállalati kontrolling és munkakultúra javítás területein.

Fő célok, szándékok:

  • Azon felelősök kijelölése, akik végig fogják vinni a termelékenység növelő projektet
  • Heti bontású bevezetési időütemezés elkészítése.
  • Várható nehézségek megbecsülése és azok helyes kezelési irányelveinek a lefektetése
  • Annak rövid kifejtése, hogy milyen cég működési (szükség)állapotokat kell a projekt közben is fenntartani, hogy a projekt végét is megérje a cég.
  • A termelékenység javító projekt sikerét mutató mérőszámok kidolgozása és az ezt mérő felelős kijelölése.

Miért pont ezekkel az intézkedésekkel javítsuk a cég versenyképességét?

  • mert ezek a területek szokásosan el vannak hanyagolva a magyar cégekben, mert a hazai cég kultúrának ez a része még általában fejletlen.

Miért jó a résztvevőknek egy ilyen műhelygyakorlaton részt venniük?

  • másutt már bevált, helyes elveket, rutinokat tanulnak meg és nem maguknak kell kikínlódniuk azokat
  • rádöbbennek, mennyi még rendesen el nem végzett feladat van a cégükben
  • világosak lesznek a felelősségi körök
  • határozottá válik, hogy mi az elvárás az egyes posztokon
  • a szervezeti felépítés legnagyobb hibái kijavításra kerülnek
  • a közös tervezési munka során javul a csapatban dolgozási képességük

Mely területek tervezésére terjed ki a műhelygyakorlat?

  • Szervezetfejlesztés: hogyan lesz szervező cégben, ki ő és hogyan lesz kiképezve + szervezeti ábra, munkaköri leírások, elvárt eredmények,
  • Kontrolling: ki lesz a kontroller és hogyan kell őt felkészíteni + tervezés, mérés, adatgyűjtés, kiértékelés, kivizsgálás, beavatkozási javaslatok
  • Személyzeti munka: ki lesz a felelőse + általános munkakultúra javítás, minőségi munkaerő cserék, fegyelmezési kódex, kitüntetések és jóvátételek, ösztönző mozgóbér függvények, vezetési kultúra fejlesztése,
    értekezleti rend, tervek kitűzése, beszámoltatás, önállóság és felelősség megadása

Előzetesen áttanulmányozandó adatok
(amelyeket legjobb, ha a műhelygyakorlatra el is hoz a résztvevő, hogy személyre szabott tanácsadást kaphasson):

  • mérlegek, eredménykimutatások és kiegészítő mellékletek 4 évre visszamenőleg
  • friss (1-2 hónapnál nem régebbi) főkönyvi kivonat
  • a jelenleg érvényes szervezeti ábra a fontosabb posztokat betöltők nevével és külön jelölve azokat, aki a műhelygyakorlaton is részt fognak venni
  • a jelenlegi teljesítménybérezés részletes leírása
  • a cég legfontosabb termékeinek, szolgáltatásainak leírása
  • röviden a cég piaci pozíciójának leírása (mely piacokon működik, ott mekkora a becsült piacrészesedése termékcsoportonként, milyen vevő szegmenseket szolgál ki és milyen értékesítési csatornákon stb.)

Jelentkezek

Az második nap előadója:

Polló László

Polló László

Szervezetfejlesztési tanácsadó.
Középvállalatokat teszi termelékenyebbé, versenyképesebbé.

 

Célkitűzése:
A 20-300 fős középvállalatoknál a termelékenység, hatékonyság javítása, importtal versenyezni tudás kialakítása, exportképesség elérése.

 

A képzés helyszíne:

Velence Resort & Spa****superior, Velence

http://www.velencespa.com/

 

2 napos képzésünk helyszínéül a Velencei-tó partján elhelyezkedő Velence Resort & Spa****superiort választottuk, hogy az üzleti technikákon és tudásgyarapításon kívül kikapcsolódást és szórakozást is biztosíthassunk. Szakadjon el 2 napra a munka világából, és amellett, hogy jövőjére és cége jövőjére gondolva részt vesz oktatásunkon, engedje meg, hogy felejthetetlen kikapcsolódást kínáljunk!

A szállást 1 ágyas és 2 ágyas szobákban tudjuk biztosítani.

(Amennyiben munkatársát, partnerét is magával hozná, tudunk Önöknek 2 ágyas szobát biztosítani, azonban idegen jelentkezővel nem kerül egy szobába, efelől biztosíthatjuk.)

 

Kikapcsolódás az Agárdi Pálinkafőzdében

Agardi Palinkafozde-kep

Jelentkezek

A képzési napok IDŐBEOSZTÁSA:

1 nap
09:00 – 09:45 Érkezés, svédasztalos reggeli
10:00- tól Köszöntő, tájékoztató
10:00 – 13:00 SZALADJÁK LINDA előadása Google Adwords tréning (kávészünet)
13:00 – 14:00 Svédasztalos ebéd, szálláselfoglalás, szálloda bemutatása
14:00 – 17:00 LÉVAI RICHÁRD előadása – Facebook menedzsment tréning (kávészünet)
17:00 – 20:00 A szálloda wellness részlegének használata, szabadprogram
20:30 – 23:30 Zenés vacsora és pálinkakóstoló az Agárdi Pálinkafőzdében, meglepetés szórakoztató program, kötetlen beszélgetés
2. nap
08:00 – 09:00 Svédasztalos reggeli
09:00 – 13:00 POLLÓ LÁSZLÓ előadása – Szervezetfejlesztés tréning (kávészünet)
13:00 – 14:00 Svédasztalos ebéd
14:00 – 17:00 POLLÓ LÁSZLÓ előadása – Szervezetfejlesztés tréning (kávészünet)
17:00 – tól Vendégek távozása

 

A képzés ára 1 ágyas szoba foglalása esetén: 109.990 Ft + 27% Áfa
A képzés ára 2 ágyas szoba foglalása esetén: 99.990 Ft/ Fő + 27% Áfa

 

A 2 NAPOS KÉPZÉS ÁRA AZ ALÁBBIAKAT TARTALMAZZA:

  • Három órás Facebook menedzsment képzés középhaladóknak
  • Három órás Google Adwords tréning
  • Egész napos Szervezetfejlesztés képzés
  • Szállás csütörtök éjszakára a Velence Resort & Spa****superiorban ( http://www.velencespa.com )
  • Wellness használati lehetőség
  • Csütörtök: büféreggeli, ebéd, vacsora a szálloda éttermében
  • Péntek: reggeli, ebéd a szálloda éttermében
  • Kávészünet minden képzési blokkban (összesen 4 alkalom)
  • Kiegészítő program
  • Pálinkakóstolóval egybekötött zenés vacsora az Agárdi Pálinkafőzdében
  • Ingyenes parkolási lehetőség
  • A képzésen elhangzott előadások összefoglalójának elektronikus (PDF) formában történő átadása
  • A képzés szüneteiben konzultációs lehetőség az előadóval
  • WIFI és áramszolgáltatás az elektromos eszközökhöz
  • Meglepetés ajándék

Jelentkezek

Amit Önnek célszerű magával hoznia:

  • Íróeszköz a jegyzeteléshez
  • Laptopot vagy Tabletet érdemes hoznia, a WIFI-t és az áramellátást a Hotel biztosítja

 

A képzés célja: a képzésen résztvevő személyeknek olyan információ átadása, amit alkalmazni tudnak saját cégükben, vállalkozásukban.

Szükséges előképzettség: alapvető számítástechnikai és internet felhasználási ismeretek szükségesek a képzés megértéséhez.

A képzés teljes hossza: 13 tanóra. (12×60 perc) kávészünetekkel

Helyszín: 2481 Velence, Béke u. Velence Resort & Spa**** superior

Megközelíthetőség: Budaörs felől az M7-es autópályán haladjon, majd arról a Kápolnásnyék/Velence felé vezető kijáraton hajtson le. Kápolnásnyéken keresztül az Összekötő úton, majd a Tábor utcán haladjon. Az utca végén forduljon jobbra, majd a körforgalomnál a 2. kijáraton kanyarodjon rá a Béke utcára.

Parkolási lehetőség: A hotel rendelkezik saját parkolóval, mely a képzésre érkezők számára ingyenesen biztosított

 

A JELENTKEZÉS MENETE:

  • Olvassa el a jelentkezés feltételeit!
  • Klikkeljen a Jelentkezek a képzésre gombra, majd töltse ki pontosan a jelentkezési űrlapot.
  • Ezután Email-ben értesítjük Önt a megrendelés további részleteiről és a díjbekérő dokumentumról.
  • Utalja el vagy fizesse be az Email-ben feltüntetett CIB bankszámlánkra a képzés bruttó teljes összegét.
  • Az összeg beérkezésekor lezárul jelentkezése, melyet e-mailben visszaigazolunk.

 

JELENTKEZZEN MIELŐBB!

Érdemes mielőbb jelentkezni a meghirdetett képzésre, mivel előadásunk korlátozott létszámú, így a túl későn jelentkezőket telt ház esetén sajnálatos módon új időpontra tudjuk csak regisztrálni.

 

Akció: Aki jelentkezik képzésünkre, és legalább nettó 100.000 Ft értékben rendel bármelyik szolgáltatásunkból, annak 10.000 Ft-ot jóváírunk! A kedvezmény más kedvezményeinkkel nem vonható össze és a képzés időpontjától számított 6 hónapon belül használható fel.

A sorsoláson való részvétel feltétele, hogy a jelentkező kedvelje közösségi oldalunkat.

 facebook ikon

Jelentkezek

Vélemény, hozzászólás?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

clearPost Comment